Tillbaka efter några dagar.

Hej!
 
Är nu tillbaka här igen efter några dagar, kan ju säga direkt att skolan har en stor del i det hela och SSO. Jag har ju även såklart spelat The sims 4 och Diablo III, sjukt kul.
 
Men åter till saken, lagt väldigt mycket tid på både server 1 och 2 dem senaste dagarna för att jag helt enekelt velat, jag samlar ju som sagt själv också stjärnor i PS nu. Detta för att medlemmarna ska få en bättre överblick på hur mycket jag är med på event! Har hittils varit på alla förutom ett som jag faktiskt helt glömde bort! Men sådan tur var så hade inte jag eventet, väldigt dåligt av mig, men sånt kan även hända klubbägaren, haha.
 
Men idag kommer jag att vara inne på sso, mesta dels server 2 för känner inte för att logga in på server 1 ärligt talat. Varit i lite depp tankar och känt mig nere nu i några dagar, tror det mesta är pga. skolan för annars är allt helt okej enligt mig. Men det ska nog ändras!
 
Här får ni lite bilder på min vackra Goldsoul bara för han har presterat super dem senaste dagarna på championat! Imponerad, Känner verkligen att vi börjar komma tillbaka på banan igen.
 
 
 
 
 
Orkar inte klippa bilderna!
 


Tatiana mooseforce

Hej! Jag undrar om jag får skicka en redesering till dig gör jätte bra såna. Skicka brev till mig på starstable. Tatiana mooseforce heter jag på sso. Server 2

Tatiana mooseforce

Hej! Jag undrar om jag får skicka en redesering till dig gör jätte bra såna. Skicka brev till mig på starstable. Tatiana mooseforce heter jag på sso. Server 2

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: