Night talk

Jag gillar vanligtvist inte global, men ibland mycket sent på kvällarna så gör jag faktiskt det. 
 
Hänger vanligtvist inte där eftersom det inte är någon vana jag har att kolla den chatten. Speciellt inte nu när de begränsat global chatt. 
Men jag snackade iaf med fint folk i global ett tag om jag vet inte vad. Det var nog väldigt många olika ämnen! Men ett var iaf skräck, känner bara nu i efterhand så är jag glad att Linus ska sova här de närmsta dagarna. Jag är alltid lite sådär halv rädd efter då jag snacka om sådant där. Men det är ju så roligt att prata om! Filmer man sätt, saker som hänt och även något man inbillat sig. 
Som jag sa till de så tycker jag att skräck filmer har de bästa handlingarna och är mest intressanta att titta på. Men jag tittar sällan på de mer efter jag såg filmen Mama på bio, usch. Ni som är känsliga, ska inte ens kolla upp den filmen, jag kan knappt tänka på den.
 
Men i vilket fall så känner jag att detta inlägg blev väldigt svamligt men så fick det bli nu. Jag vill iaf bara berätta att jag hade en riktigt intressant, trevlig och rolig kväll med dessa personer. Så med det säger jag godnatt! Haha!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: