19 December

Eftersom jag fick jullov igår så hade jag planerat att jag skulle spela sso mestadels av dagen eftersom ingen annan skulle vara hemma förens senare på dagen.
 
Men nope. Vad jag vet så har servern varit nere sedan jag vaknade och jag har haft ganska lite att göra. Har redigerat, haft livestream och spelat minecraft på Prime Stars egna server. Önskar verkligen jag hade planerat in något idag istället för att ha suttit och väntat på sso! Men sån är jag. Har jag bestämt mig för att göra något så har jag oftast ingen back-up plan. Så jag, Linus och Meja (Ida Sealake) ska väl antagligen spela något tillsammans eller liknande då vi alla har tråkigt just nu. 
 
Önskar Star Stable teamet all lycka och stöd de kan få, de måste ha det grymt jobbigt just nu!
 
Men vi får se hur det blir när servern öppnar, då ska jag iaf spela! Får hoppas jag hinner levla och göra dagliga i DD! :)
 
Psst. Hoppas det är öppet till 22:05 så jag kan ha mitt teater event med Prime Stars.
 
Sneak peak på redigeringen jag gjorde idag, inte hunnit längre än såhär! Långt ifrån klar dock.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: