Alicia Online

Det bästa häst spelet jag någonsin kört. 
Sedan så Ja, det är gratis. Iaf vad jag vet just nu.
 
Även om jag ännu bara spelat Ranch edition, men kollat på enormt många videos från innan de stängde ned det. Men jag kan nog garantera att detta spelet kommer jag spela sjukt mycket då den fulla versionen kommer ut igen på engelska. 
 
Varje gång du loggar in så får du en random häst du får rida på. Jag har loggat ut och in ett par gånger och älskar verkligen alla hästarna!
Men när den riktiga versionen kommer så kommer du få välja ditt egna användarnamn och eventuellt välja hur din första häst ska se ut. Jag vet iaf att detta endast är en test version vilket gör att du ännu inte kan ha ditt egna konto!
 
 
 
 
Jag passade på att ta lite bilder då jag själv spelade på Ranch edition och jag älskar verkligen grafiken. Kan knappt vänta tills man kommer kunna köra race och sådant någon gång nästa år. 
 
Detta spel ägdes tidigare Gametree och spelet var då på Koreanska och var egentligen menat att endast de som var koreaner skulle få tillgång till det. Efter ett tag stängde Gametree ned spelet. Många har väntat på att det ska släppas en engelsk version och nu har äntligen något företag/några andra tagit över Alicia Online och är på god väg att få upp den fulla versionen till NÄSTA år! 
 
Kolla in deras facebook sida HÄR!
www.alicastory.com
 
Ännu mer bilder.
Detta är då din egna Ranch, där du eventuellt kommer kunna föda upp hästar så de får bättre färdigheter till Race osv.
 
Du kan även flyga, eller rättare sagt glida på din hästs vingar som kommer fram då du dubbel hoppar.
 
 
Detta spel är inte alls som Star Stable, det är helt magiskt måste jag säga. Men Star Stable kommer alltid vara ett av de bästa spelen då även det är unikt.
 
Här är en video innan Gametree stängde ned spelet, såhär kommer race att gå till på ett ungefär om jag inte har helt fel. Du kommer även kunna skaffa någon sorts utrustning till din/dina hästar.


Sandra

Kan du hjälpa mig?
Jag gick in där man laddar ner den. Men när jag skulle göra det så kom det virus som datorn tog bort direkt. Men jag vet inte om jag vågar, vill gärna spela.
Kan du säga mer exakt vart du tryckte och gick in för att ladda ner?

Jam

Låter roligt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: