Gallio

Laddade hem gimp idag och jag har inte använt de på något år säkert!
 
Jag började genast känna hur de började klia i fingrarna och jag ville redigera. Jag började testa runt lite med denna bilden på Gallio och till slut efter någon timme så blev den riktigt bra tyckte jag! Älskar verkligen gimp för de är nog de rit programmet jag är ,mest erfaren inom. Varför jag slutade använda det var nog att de flesta sa att photoshop var så mycket bättre och sedan hittade jag även Artstudio.
Men jag har alltid funnit det svårt att redigera med dator mus (Har dock en ritplatta men använder den sällan), men jag får aldrig till det riktigt med datorn. Men denna gång så funkade det magiskt nog!
 
Så här har ni för och efterbild på min älskade Gallio. 
 
Han är alltid så söt!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: