Moon light part 1

Ni som följer mig på instagram vet antagligen redan att jag fotat mestadels av kvällen.
 
Jag tänkte till en början fota helt själv, vilket jag nästan alltid gör. Men sedan frågade Fillie (Filipa) om någon vill fota och då drog jag med mig Em och fotade! Zoey också in precis innan vi började och sen halvvägs så hoppade Chiara in med. Det var riktigt kul faktisk. Mycket roligare än att ta kort helt själv!

Men jag kommer nog göra detta fler gånger, det blev enormt många kort. Därför kommer jag dela upp de i två delar. De mer roliga korten i part 2 och de seriösa i part 1! Part 2 kommer komma ut någon gång senare idag, vi får se när!
 
Borde jag göra detta oftare? Kommentera gärna!
 
Zoey, Chiara, Fillie och Em, bara att ta bilderna och använda de som ni vill! Ni behöver inte ens fråga eller skriva att de är jag som tagit bilderna. Det var så roligt ändå, så ni får dessa bilder av mig! 
Det må kanske inte vara så fina, men jag delar med mig av de bästa bilderna jag fick till er som läser i vilket fall som helst.
 
Bilder på alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
Filipa Swiftdawn
 
 
 
Zoey Pinewright
 
 
Chiara Swordlord
 
 
 
Diana Silverburg
 
 
Jag och Gallio.
 
 
 
Jag och Humlan. <3
 
 
 
 
 
Godnatt!


Zoe Dogwright

Jaa

Z

Varför uppdateras inte Prime Stars väntelista på webbsidan och vem vann fribiljetten in i PS? :o

Nellie Puppycake

Jaa! Och jätte bra blogg!♥ :)

Annabelle Seamountain

Asså omg vad fiiina bilds!!!!

Annabelle Seamountain

Förresten jaa ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: