Today

Till slut så öppnade servern, så tacksam över det! Jag hann levla klart och göra de dagliga i DD, vilket jag var väldigt nöjd med. Gallio blev även level 12 så han har inte långt kvar till level 15 nu.
 
Skördebyggden är nog det finaste stället då det är snö, enligt mig.I vanliga fall så gillar jag inte alls gröndal, men nu när det är snö så tycker jag det är super mysigt! Men så det blev en hel del bilder då jag levlade där, även Gallio såg ut att vara fascinerad av stjärnhimlen. 
Älskar verkligen sso's stjärnhimmel med. Då jag älskar att kolla på den IRL så älskar jag också att titta på den på star stable. Det ser verkligen på något sätt magiskt ut!
 
Men jag ska nu snart gå och lägga mig och rita lite för hand vilket jag inte gjort på ett bra tag om man bortser från i min mattebok dvs. 
 
Så med dessa bilder säger jag godnatt! :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: