Kvälls levling

Tycker faktiskt det är ganska roligt att levla mina egna hästar när det är sent på kvällen. 
 
Dock finns det två nackdelar. 
Sso har ingen måne, vilket jag skulle uppskatta något enormt. Älskar verkligen månen och bilderna ser mer levande ut med den i bakgrunden. Det blir även lite mer mystik i bilden eller hur man nu ska säga det. Månen lyser upp det mörka i de tråkiga natt bilderna.
 
Sedan att man bara kan levla till kl. 00:00. Hur tråkigt är inte det? Speciellt nu när det är lov! Jag personligen är antingen den som levlar klart de första jag gör eller helst skjuter upp det till ungefär 23 eller senare. Vilket gör att jag inte hinner levla klart hästen för dagen. För om du kör tävlingarna efter klockan 00 så räknas det som att du kört det dagen efter. Så du kommer inte att ha de tävlingarna när du vaknar senare på dagen.
Jag älskar att vara uppe länge och bara hålla på och flumma runt. Men när alla gått och lagt sig då vill jag levla för mig själv!
Men jag skulle kunna tänka mig att de gjorde ungefär som wow! Satte tiden på 03:00 istället för 00 så de som ville hinner göra allt. Men detta är ju då också bara en ide och en tanka jag tänkt på!
 
Lite bilder på mig och Gallio! Tomte luvan är på! Tycker dock Gallio skulle haft en med!
 
 
 

Juste, har jullov nu, hehe! Godnatt!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: