21 December

Hej!
Idag har jag inte alls spelat mycket SSO, varför vet jag inte. Jag känner att denna dag har jag bara slösat bort på att göra absolut ingenting, vilket är väldigt tråkigt. 
Men tidigare så kände jag verkligen suget efter att levla och jag tyckte det var roligt, men nu har jag kommit in i den perioden då jag låter andra levla åt mig, haha. Ibland känns det bara jobbigt att levla och då frågar jag oftast någon annan om de har lust. För jag vill verkligen ha upp alla mina 31 hästar i level 15, för det skulle kännas som en stor lättnad. Men samtidigt så tycker jag det är hemskt roligt att levla ibland, speciellt på någon annans gubbe. För det känns som jag hjälper någon då och det är roligare då det inte är Jane som jag alltid rider runt på!
 
Men jag har inte så mycket att skriva faktiskt, ska försöka redigera lite men känner inte att inspirationen når mig riktigt. Den försvann lite då redigerings tävlings vinnarens redigering försvann.. Jag blev något sjukt arg då eftersom jag jobbat på den ett bra tag och skulle precis börja med manen och svansen.
Men sånt är livet ibland när man använder ipad och artstudio. Dock har jag nästan alltid lyckats fått tillbaka redigeringarna på något sätt, men denna gång tror jag den är helt borta. Tyvärr.
 
Men jag hade nyss ett event med Prime Stars! Jul dressyr i Valedale paddocken! Kändes som om vi inte har haft event på jätte länge, vilket vi nog inte heller haft. Eftersom vi inte har event på Onsdag pga uppdatering, sedan blev Torsdags eventet inställt och sedan i Fredags var servern nere så vi missade mitt teater event som jag planerat så mycket till! 
Men sånt är livet, men det var roligt idag iaf att få umgås med de! Tror nog detta jullov kan bli riktigt bra.
Bilden är från ett event som vi hade förra veckan!
 


Lily Beebridge

Haha känner också så om levling

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: