Fjordingar

För er som inte orkat ignorerat alla runt om fjordingarna eller helt enkelt inte tagit en riktigt titt på dem. Vilket dem flesta redan gjort.

Men här har ni dem! Jag tycker dem ser mycket vackrare ut inne i spelet än på fotona som de visade tidigare. Dem ser något enormt söta ut och jag kan inte vänta tills den 10 december. Jag har nämligen lite sparade sc så jag ska kunna köpa båda dessa skönheter. Men det kanske slutar med att jag bara väljer en.
 
Men, vilken ska ni köpa av dem? Eller ni kanske ska köpa båda?


Julia Highnest

Jag elskar din blogg och jag vil køpa dem båda

Klara diamondlee

Gråa 😍😍💕

Linnea Wolfbaker

Den ljus "Bruna" Vet inte vad den heter. Den ser mest ut som en vanlig fjording för mig, men det beror på vad du tycker ju.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: