Fin fint

Åh äntligen är Snowstar's smiley grön igen!
 
Så härligt, hatar verkligen att så fort jag tar hem någon häst så måste man vänta några dagar innan smileysen blir grön åter igen. För jag personligen tycker det är alldeles för dyrt att skicka de på någon lyxsemester tyvärr. Så alla får åka på budget semester. 
Men så idag tog jag lite kort med henne och jag älskar verkligen det. Tidigare så gillade jag inte den vita andalusiern pga. att jag ärligt tyckte den såg konstig ut. Men med rätt utrustning och sådant så är hon ju magnifik!
 
Det kanske är tråkigt när det kommer upp många bilder från dagen och det inte blir så mycket skriva. Men jag gillar att läsa bloggar som använder sig av mycket fina bilder så därför är denna bloggen till för sådana läsare!
 
Men i morgon börjar jag 12:15 och slutar runt 13:20 så det blir inte alls någon lång dag för min del och det kan jag behöva. I helgen blir det mestadels spela, vara med Linus och såklart fira min farmor som fyller år på Lördag. <3
 
Ni kanske kan få lite inspiration av dessa bilder, vem vet.
 
 
 
 
 
 
 
Selfie!


Veronika Dragonforce

Jättefina bilder :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: