Kött ätar natt

Hej igen!
 
Discot blev av som jag skrev i förra inlägget och det kom bara fler och fler Primers tyckte jag! Fick ett par roliga bilder, men tror jag sparar dem till någon annan gång då ni vill få er ett skratt!
Det hela började iaf med att jag och Lucy stog och dansade lite intimt på discot, lite tryckare ni vet. Vi är så kärleks fulla och orädda för varandra i klubben!
 
Vet att ni gillar bilden!
 
Hon tyckte jag var fin, så då kom jag och var lite intim! ( Rimmar, I know ) <3
 
Därefter ökade bara personerna och den knäppa chatten fortsatte... Vill inte ens visa er hälften av den, ibland blir man mörkrädd... Eller Prime rädd. Vi är iaf ganska så konstiga under nätterna så discot var det vi lyckades roa oss med i kanske 10 minuter, inte mer!
 
Jag var lite, LET ME TAKE A SELFIE!
 
Sedan kom ännu fler Primers! 
Då blev allt bara konstigare.
 
 
Strax efter det så drog jag, Jaq och Em ihop ett stalking team bestående av endast vi tre. Detta gick ganska bra, vissa tillfällen inte... MEN ibland gick det bra, kan vi säga. Vi tog oss an att stalka Molly, Stella, Lucy, Nadia och Lily!
 
Vi stalkade dem i någon timme och tillslut tappade vi bort dem som ni ser på bilden då vi tror dem är i Jorvikstallet. Vi fick sedan ett tips (Klubbchatt) att dem var vid Dews. Vi sprang dit så fort min lilla ponny Eastfeather kunde och jag visade upp mina fantstiska moves i terrängen med denna ponny. Säger bara EN sak, dem blev typ ganska så jätte imponerade. (;
Vi hittade dem tillslut på Glömde Hedarna och utnämnde vårat högkvarter i en sten. Vi hann bara kalla till stalk möte en gång innan Stek (Stella) AVSLÖJDADE oss. Vi flydde för våra glatta liv medans jag försökte skaka av mig allihopa även fast jag hade ponny..
Allt eftersom bestämde vi oss för att äta dem istället! Det blev då ombytta roller, dock var dem inte direkt rädda för oss.. Molly stod och smaskade på min ponny när jag stod still, hon var en all ätare.. D:
 
Super rolig kväll, måste tacka till alla er Primers! 
Men en sak jag inte tackar för var att ni hindrade mig från att sova tidigt. Jag skulle egentligen direkt efter mitt förra blogg inlägg bara logga in och kolla brev sedan logga. Så blev det inte alls. Men tack iaf för denna kväll!
 
 
Prime Stars <3
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: