Fortfarande i stugan... Döende..

Som sagt fortfarande i stugan och därför jag inte är så aktiv nu på varken sso eller bloggen. Inte ens hunnit loggat in idag och kollat in onsdags uppdateringen! Åh!

Nu efter maten ska jag logga in så fort jag kan och levla, göra uppdrag, vara med klubben och sedan tillslut logga ut. Lovat Linus att vi två ska spela wow senare så det kommer bli så. Kommit in i både sso OCH wow tiden nu då jag vill spela det jämt. Därför det inte blir så mkt tid kvar till att blogga och redigera på eftermiddagarna. Kan ju bara spela på eftermiddagen för att jag är i stugan... Missar ofta event med... 

Men här är iaf bild på stugan och sjön! 



Detta är panorama bilder jag tog med min mobil, tycker det ser ganska häftigt ut! 


Emma Miststorm

Asså Jane så fint!😍😍

Juni Oldhill

Heej, Jane!
Jag har sökt efter en aktiv och rolig klubb men har inte direkt fastnat för någon, men jag har väldigt länge velat bli en av PS!
Jag vet att det säkert e fullt men om det finns en möjlighet att jag skulle kunna få en plats så kan du järna posta till mig (Juni Oldhill)
:)

Svar: Hej! Kolla in våran klubb hemsida! www.primestars.weebly.com
Jane Mysterysmith

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: