Snöbilder

Detta har jag längtat efter hela året!
 
Att ta massa snöbilder. De blev ännu roligare nu när jag har Icelos och Gallio som passar perfekt in i snö miljön!
Men de blev nog mestadels Gallio som fick stå för bilderna då han var den jag levlade idag. 
 
Dock tycker jag de är små tråkigt när de blir mörkare på sso och solen ska gå ned. För jag levlar alltid innan jag tar kort eller så levlar jag och tar kort samtidigt. Vilket gör att jag oftast är klar runt 20:00 för jag går till och från champ, har event, äter mat och gör annat i riktiga livet. Så runt kl. 20:00 brukar de bli solnedgång och bilderna får en mer orange nyans. 
Jag vet dock att ljusbuggen finns, men de verkar som om den inte gillar mig. För varje gång jag försöker göra den så funkar de inte och de slutar med att jag ger upp helt. Men när jag endast är ute på event eller bara levlar så brukar helt plösligt ljusbuggen hoppa fram! 
Men tycker ändå det är roligt att sso har så att det blir mörkare på natten, de känns mer realistiskt! Så jag vill inte heller klaga på det, klagar nog mer på mig själv för jag är så seg på att levla och inte tar korten innan jag levlar! Haha!
 
Psst. De snöar i Hollow Woods, för er som inte visste det.
 
Här har ni dagens bild på Icelos!
Han var den första som fick komma ut i snön! Glad såg man att han blev iaf
 
Här är dagens bilder på Gallio!
Även han älskade snön, tror nog han var mest förtjust i GÅD snön, speciellt då de var solnedgång samtidigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha nej jag vet inte ens vad han håller på med! Men för söt är han iaf!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: