Skön paus

Sedan i Onsdags har det varit väldigt mycket problem för sso teamet. 
 
Det är ju såklart väldigt tråkigt att servern varit nere, vissa bara hunnit varit inne och vissa inte kunnat varit inne alls. Men jag tyckte nästan det var lite skönt i Onsdags då servern var helt nere. Vet ni varför? Jo för det kändes som mitt andra liv pausades. Det har nog aldrig hänt att jag känt en lättnad när servern varit nere så länge. Men det kändes skönt, för helt plötsligt kunde jag inte göra något annat än låta sso vara. Det var skönt med en paus från sso livet och inte tänka på det så pass  mycket. 
Jag har det verkligen inte dåligt på sso. Jag anser att jag själv inte skulle kunna ha det bättre! Vänner, klubben, hästarna och hela spelet såklart. Men idag insåg jag faktiskt hur mycket jag tänker kring mitt sso liv då jag inte är vid datorn och servern är öppen. Men i onsdags, då var det som om allt bara släppte. Det var så skönt då jag fick rensa mina tankar i min egen takt. Detta var nyttigt för mig och jag hoppas jag lärt mig nu att inte tänka så mycket på vad som händer på sso då jag inte är där. Men detta gjorde det bara ännu mer lättsamt att logga in och ha roligt sedan!
 
Men en rolig sak som hänt mig.
Jag har alltid cyklat eller gått till skolan året om. Men nu har jag börjat åka buss när det blivit kallare och snön snart antagligen kommer hit. Dock ligger mitt gymnasium längre bort än vad mitt högstadie gjorde. Så ganska skönt att åka buss nu faktiskt! Även fast jag måste ha varit den största Newbien på det för några dagar sedan. 
Linus lärde mig allt, så nu är jag buss mästaren.
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: