Något ni kanske inte visste...

Några saker ni kanske inte visste om mig. Se vad ni kan få reda på här nedanför i texten.

- Jag är en riktigt vinnerskalle. Men blir aldrig arg på någon annan om de inte är mig själv eller min familj jag blir arg på.

- Sedan jag började spela sso har jag blivit väldigt dålig på att ta selfies. Överflöd av sso bilder på min mobil.

- Nästan inga av mina Irl kompisar vet om att jag har sso då jag tidigare skämdes över det. Numera gör jag det inte, de har bara inte frågat nu när jag gått helt öppet med mobilen och instagram.

- Jag började med instragram för ungefär 41 veckor sedan. 

- Jag började med instagram då jag märkte att folk skrev om mig där och att jag inte visste om de. Jag skapad så min sso IG för att slippa dra in min privata IG. 

- Jag hatar när folk tjatar.

- Jag har ett ganska stort födelsemärke på mitt vänstra ben. Oval mörk fläck som är ungefär 2 cm bred och ungefär 4 cm lång.

- Jag ska operera bort de nu inom en snar framtid då läkare tror jag kan ha en liten chans att få hudcancer av de. Jag ville tidigare operera bort de för jag skämdes över de, men nu tycker jag de är något unikt som jag vill ha kvar fast jag inte får.

- Jag började sminka mig lite lätt i 5:an. Jag både ångrar och tycker de var bra att jag började med det. 

- Jag och Linus har varit tillsammans i två år och 2 dagar exakt idag.

- Jag var kär i tecknade/animerade figurer då jag var yngre. Tex. Sonic och Ash från Pokémon.

- Jag älskade att titta på Pokémon när jag var liten. Jag gillar fortfarande Pokémon väldigt mycket, men inte alls som förut.

- Jag fyller 17 år om lite mer än 3 månader. 

- När jag var liten trodde jag på ett av mina påhittade monster, Lurvmonstret. När jag var äldre så lurade jag i Meja (Min lillasyster, Ida Sealake) att han fanns.

- Jag åker nu buss till min skola. Jag var noob på de för bara någon vecka sedan, Linus har lärt mig allt jag kan.

- Jag älskar Hobbit, Sagan om ringen, Star Wars, twilight, Divergent och massa andra.

- Jag saltar nästan all mat, kan inte äta utan att ha på salt.


Diana

Jag kan typ inte heller ta selfies, hahaha kameran är dum den gör mig ful >:( (btw du kommer inte gilla min ig när du fyller år)

Jamie S

Inte ensam om att gilla Star Wars dårå x)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: