The Sun

Nu tänkte jag avslöja min fina hemlighet som jag hållit inne ett tag och endast berättat för dem som skrivit på direct och frågat, det är väldigt få!
 
Men solarna på mina bilder har många frågat hur jag kan få dit dem i överhuvudtaget då sso's egna sol är väldigt svag och syns inte alls lika starkt! 
Jag har fått jätte många kommentarer på IG där dem frågat ang. detta och även nu en kommentar, så eftersom jag älskar kommentarer så ville jag tacka till alla er som läser och mest ni som kommenterar med att avslöja den bästa appen enligt mig.
 
LensFlare - 15 kr - Appstore
 
Den är enkel, smidig och HELT klart värd pengarna, bilderna blir mycket mer levande. Här nedan har ni en före och efter bild på hur det kan se ut.
 
 
Appen kan då klippa bilder, har några effekter och speciella filter man kan lägga på och såklart ljus effekter som du kan ändra precis som du vill med, många som liknar solar!
Det tog inte alls lång tid för mig innan jag fick kläm på appen och fick det till en sol. Du kan flytta den hur du vill på bilden, förstora den, göra den mer oval, göra den svagare/starkare eller bara få den att se grym ut. Jag tycker personligen det blir mycket roligare att ta bilder!
 
Bilder från Appen från google.
 
Såhär ser det då ut när du ska redigera en bild, det finns massa fler grejer du kan välja på, men det får ni utforska själva!
 
 
Jag hoppas ni är nöjda nu med att äntligen få veta!
Så skulle vara oerhört tacksam om ni nu kommenterade för det får verkligen min dag att bli sjukt mycket bättre!


Klara Eaststar

Det finns en app som heter picsart som är i princip samma sak fast med lite fler funktioner och den är gratis ;)

Klara Eaststar

PS. Din blöggish är as bra ;) 💞

Julia

❤️❤️❤️❤️

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: