Perfekt julklapp!

Ni har väl inte missat julerbjudandena som finns just nu på SSO's hemsida?
 
Tycker det är helt fantastiskt! Speciellt nu när det är rea. Jag har önskat mig 10'000 sc i julklapp av mina föräldrar och jag hoppas innerligt att jag får det. Skulle bli en perfekt julklapp för mig som spelar sso så mycket. Det finns ju såklart fler erbjudanden, men man tjänar hemskt mycket på att köpa den med 10'000 sc nu när det är rea.
Just nu 10'000 sc för 459 kr, ord. pris är 1980 kr!
Ett riktigt kap! Då behöver man inte köpa sc på ett tag!


Linnea Wolfbaker

Det är perfekt!! Mamma & pappa ska köpa det, YAY!! Hoppas du får också, oj... Vad fina hästar och kläder du kommer få!! (Du är min idol, inte konstigt)

Linnea Wolfbaker

<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3
<3

Anonym

Due 16 År och vill ha Sc som julklapp, seriöst? Inte något elakt sagt men tycker bara att du ska köpa saker som du behöver.

Svar: Som vadå till exempel? Varför köpa sc själv om jag ändå kan önska sig 10'000 sc för ett bra pris och sedan inte köpa själv på ett bra tag. SSO är för alla åldrar och SSO står mig nära hjärtat så därför önskar jag mig sc för att kunna använda SSO fullt ut. Om du tycker det är barnsligt/omoget så fine, det är inte mitt problem. Då tycker du nog en hel del personer är konstiga som ens köper SC då de är vuxna? Exakt samma sak som att önska sig det. Sedan vad ska jag egentligen önska mig i julklapp som "jag behöver"? Vad vet du om vad jag behöver? Folk önskar sig det de vill ha i julklapp oavsett ålder. Sedan så köpa saker, jag köpte det inte jag önskade mig det. Sedan så köper jag SC ja, men det är mitt val med mina pengar jag sparat. Säg vad du vill men det du antyder är då att alla som är över 16 och köper SC borde "Köpa något de behöver" istället. Pfft. Alla har olika syn på saker. Sedan så orka växa upp så himla fort? Ta inte livet så seriöst.
Jane Mysterysmith

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: