Jobbigaste dagen på länge.

Usch vilken dag.
 
Jag har stressat hela dagen för att hinna klart med en läxa som tog väldigt lång tid. Skulle läsa ut en engelsk novell på 200 sidor och skriva om varje kapitel hur det var och vad jag tyckte.
 
Men jag har nästan inte alls varit inne på sso. Det känns dåligt...
Jag loggade in och hade min dressyr lektion med PS och var även då stressad över läxan. Men jag loggade direkt ut och läste klart och blev klar till ungefär 21:20.
 
Men sån tur så hann jag levla Sungaze. Jag kände verkligen att han var värd att komma ut och bli levlad till level 14. Han är trotts allt min starthäst och var för inte alls länge sedan endast lv 6! 
Folk blev alltid så förvånad när jag sa då att min starthäst inte var full levlad. Men det kom aldrig in i mina tankar för jag hatade honom! Taskigt nog!
 
Men idag kände jag att han var rätt häst att levla då han var riktigt duktig. Han kändes verkligen som en terräng häst, det var en härlig känsla!
 
Här är lite bilder jag tog, vi hade inte tid för bilder där vi stod stilla!
 
Eller jo förutom denna selfie med Jasper! ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*Faceplant*
 
God natt!



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: