Dagen!

Bara en lektion kvar, ritningslära! För er som inte vet vad det är så är det då man lär sig rita skisser av tex. hus och andra mindre saker!
 
Men igår var en underbar dag! Jag sprang runt i dinodalen mesta dels av dagen och det blev helt klart mitt favvo ställe! 
Men det skulle vara roligare om det fanns en mini stad med butiker nu i början! Men det kommer ju säkert butiker och sådant senare som det stod.
 
Men i dag ska jag åka hem från skolan, såklart. Sedan logga in på sso och bara leka runt och hänga med klubben! Det är även event idag, så det tänker jag inte missa!
Men jag har inte så mycket att göra egentligen. Inte idag iaf. Så jag kommer mestadels spela och redigera! 
 
Bilder från igår!
 
 
 
 
 
Tar med mig Brightmystery till Dinodalen idag! Hoppas vi ses där!


Anonym

Vad är det där för uppdrag? Och vart finns deet??

Svar: x: 388 y: 88 Tror jag iaf!
Jane Mysterysmith

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: