Vanligaste frågorna.

Hej!
 
Tänkte skriva svar till dem vanligaste frågorna då jag måste besvara dem nästan dagligen och vissa MINST fem gånger per dag.
Detta är då svaren dem flesta får, olika beroende på när dem frågar och om jag har tid eller ej.
 
"Ansökt nu, kan du läsa min ansökan nu?"
- Nej, jag läser dem när jag vill och har tid.
 
"Måste jag ansöka? Kan du inte bara bjuda in mig?"
- Ja du måste ansöka. Detta pga. Att det är fler än bara just du som vill komma in i klubben. Vill ge alla en rättvis chans och för att kunna hålla koll på allt vill jag att du ansöker för att allt ska finns på samma ställe. Så det blir en aning lättare för mig.
 
"Hur många ansökningar får ni in per dag?"
- Det är olika. Men mellan 20-40 st per dag. Det varierar beroende på om vi haft event där vi synts mycket och folk sagt åt dem att ansöka.
 
"Hur många unika besökare har ni på PS hemsida?"
- Vi slog rekordet för ca. 3 dagar sedan då vi kom över 770 unika besökare. Men snittet är mellan 500-600 unika besökare.
 
"Ska Prime Stars flytta till server 3?"
- Nej självklart inte. Det finns inte ens någon server 3 ännu och även om det hade funnits skulle vi inte flyttat dit. Att vi ska flytta till server 3 var bara ett skämt inom klubben då jag själv sa att vi alla skulle flytta till en egen server och leva livet där. Men som sagt det var ett skämt om är omöjligt.
 
"Ska PS flytta till server 1?"
- Nej vi kommer stanna på server 2. Detta för att klubben kommer förstöras om vi flyttar och klubbnamnet antagligen stulet. Så vi stannar på server 2.
 
"När du slutar kommer PS få en ny ägare då?"
Nej. PS kommer alltid förbli min klubb och kommer inte ta bort den så länge jag spelar på Jane. Inte ens när jag slutat spela SSO kommer jag att släppa iväg klubbnamnet. Vill inte att någon annan ska kunna bara glida runt med namnet och kanske även förstöra det pga. att jag inte har någon koll. Så Prime Stars förblir mitt.
 
"Är du klar med ming redigering? Hur lång tid tar det?"
Om du inte fått redigeringen än så är den såklart inte klar än. Om jag skulle sitta och redigera några timmar i sträck på en redigering skulle det kanske ta ca. 2-4 timmar innan den vart klar. Men nu är det så att jag har inte tid eller lust att redigerna helatiden då det inte alltid är roligt om det inte går bra!
 
"När kommer nästa del av PS serie?" 
När vi antingen filmat klart den eller jag redigerat klart den. Jag blir inte mer sugen på att fixa med filmen om du frågar om när jag är klar eller hur mycket jag gjort på den.
 
"När ska vi filma?"
När jag har lust och tid. Tappade däremot lusten nu när du frågade, så inte nu.
 
"Varför blev inte min ansökan godkänd?" 
För att antingen så skrev du inte svar på dem frågorna som stod ovanför eller så var du inte tillräckligt intressant i din ansökan. Vi tar endast in dem som verkar mest engagerade, motiverade och drivna till att gå med i klubben då jag personligen tycker att dem som jobbat hårdast för det förtjänar det. 
Din ansökan kan även också inte blivit godkänd för att vi sätt dig brutit mot några av våra regler eller helt enkelt inte varit schysst mot någon på sso.
 
"Hur ska jag skriva för att bli godkänd till PS?" 
Det tänker jag tyvärr inte säga då dem medlemmarna som är ämnade och kommer passa in i PS vet antagligen vad dem ska skriva.
 
"Varför tar ni inte in alla som ansöker? Det är ju taskigt att inte ge alla en chans."
Anser inte att det är taskigt att jag inte ger alla chansen att komma med i klubben. Vi har en sådan bra stämning och många som kommer på event bara för jag valt dem som är mest aktiva, drivna, motiverade, engagerade och även verkar trevligast med minst drama runt sig. Skulle jag godkänna alla och ta in folk efter när dem ansökte så skulle det bli kaos. Väntelistan skulle det bli över 300 st på efter bara några veckor och dem som verkligen ansträngt sig och har mest vilja att gå med i PS får inte chansen då dem som bara glidit in med en ansökan är ca. 100 st före.
Tycker det är mycket snällare av mig att låta dem som gör bäst ifrån sig få platsen tidigare eller komma med på listan i överhuvudtaget. Det gör att folk fortsätter försöka och utvecklas. Jag tycker att dem som skrivit bäst och mest intressanta ansökan ska få komma med först för dem är mest värd det.
 
"Kan jag ansöka om?" 
Ja det kan du. Du kan förbättra din ansökan genom att skicka in en till innan du vet att din tidigare blivit godkänd. 
Men vet du redan att din ansökan inte blivit godkänd då vi uppdaterat väntelistan idag och du ansökte igår så får du mer än gärna ansöka om. Bara du inte ansöker om Fem gånger innan du vet att du blivit godkänd.
 
"Jag får inte brev om jag blivit godkänd eller inte?"
Det är för att vi inte skickar ut brev mer till dem som INTE är godkänd. Detta är för att underlätta för oss i PS då vi förut satt och skickade ut massa brev till folk som inte kom med.
Därför har vi nu gjort så att man själv måste ta eget ansvar för om man inte blivit godkänd. 
Det går till såhär. Du måste själv hålla koll på datumet då du ansökte för att på så sätt veta när vi läst din ansökan. Om du går in på våran sida och kollar under Väntelistan står det tid och datum då vi senast uppdaterade väntelistan, alltså läste ansökningar senast. Har du ansökt FÖRE deta datumet och varken fått brev eller står med på väntelistan har du alltså inte blivit godkänd.
All denna information står även på sidan, men frågan kommer ändå.
 
Så detta var svar på många frågor som jag måste svara på dagligen! Kändes skönt att få skriva ut allt här då jag kan länka min blogg nu så folk kan läsa här istället. Funderar även på att lägga in dem flesta av dessa frågor på Prime Stars hemsida då dem flesta är kring Prime Stars.
 
 
Vi hörs senare! ;)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: