Upptagen?

Hej hej!

Förlåt, men inte fått suttit vid datorn något tidigare än detta... Kan inte blogg från mobilen då jag tycker det är hemskt jobbigt då det ibland försvinner tyvärr. Så därför har det blivit väldigt få inlägg idag!
Men problemet var ju egentligen att jag inte hade något att skriva om då jag inte hunnit spelat sso "igår". Så det blev helt eneklt inget pga. mina föräldrar. Är ju som sagt ute i stugan tills på Söndag, så när det är fint väder blir jag tillsagd att jag inte får spela. Bra av mina föräldrar, men ganska tråkigt för bloggen!
 
Eftersom jag inte kunnat suttit vid datorn har jag istället redigerat på Em's redigering, sjukt nöjd med vissa delar av den! Men som sagt, är ju lite av en perfektionist så denna redigering tar längre tid än dem andra.
 
Men sånt är livet. Nu ska jag bara hänga med klubben på discot tills jag loggar!
 
Godnatt från mig <3
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: