Prime Stars 6 månader!

Något sjukt stolt! Herregud!
 
Prime Stars har nu funnits i 6 månder IDAG! Ida och jag skapade PS en sen kväll den 31 Januari 2014 och nu har vi haft klubben i exakt ett halv år!
Detta är verkligen något vi kommer fira så därför ska hela PS ha en liten maskerad, tävling och även kväll fest vid kl. 20:10 då vi skapade klubben ungefär. Så detta blir ungefär som en födelse dags fest för alla Primers, jätte stolt över dem!
 
Måste bara säga att jag verkligen älskar PS, om jag inte skapat PS... Då skulle jag inte ha spelat sso nu, det är verkligen sant. När jag skapade PS och fram tills nu har varit det roligaste och även jobbigaste äventyret jag gjort. Älskar alla nya och gamla medlemmar mer än någonsin och även alla föredetta! Ni ska veta att alla ni har en stor plats i mitt hjärta för ni har varit med och byggt klubben.
 
Kommer komma ut en ännu längre text senare idag som ära för mina medlemmer, men tills vidare så säger jag bara, jag älskar er! <3
 
Den äldsta bilden jag har med PS och en två dem senaste! 
 
-
 
 
Ni är underbara <3
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: