Ni gör min dag!

Hej!
 
Idag måste jag ha träffat en av dem gulligaste tjejerna! 
Tanja heter hon på sso och spelar på server 1 i vanliga fall och får mer än gärna kommentera här så jag kan ändra så det står hela namnet!
Vet inte anledningen varför hon var inne på server 2, men jag uppfyllde tydligen ett av hennes Mål denna sommar. Så sjukt roligt att få höra något sådant direkt efter att man kommit tillbaka från ett toppen event!
 
Fick tyvärr inte med hela konversationen, men tyckte denna delan var den gulligaste! Du gjorde min dag!
 
Tycker alltid det är roligt när folk kommer fram till mig och snackar och är något i stil med "Omg!" "Roligt att träffa dig!" , på det sättet! Jag kommer oftast ihåg dem som gör det för jag tycker det är så GRYMT roligt!
Men däremot så kommer jag oftast inte ihåg dem som kommer fram och frågar eller tjatar ang. om jag kan läsa ansökningar, om det finns plats i PS och massa annat sådant. För då känner jag mig bara som PS hemsida nästan, har ju som sagt gjort den för att man ska kunna få svar på alla sina frågor!
 
Men dem som kommer fram på detta sätt, ni gör min dag! Var inte rädd för att prata med mig, jag snackar mer än gärna med alla som kommer fram och svarar på frågor. Så länge inte det är ang. ansökningar, plats i Ps eller något annat sådant för att "tigga"!
 
Tack Tanja! <3
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: