Vulkan?

Dem flesta vet ju vid detta laget att man kan se Dinodalen på kartan nu vilket jag blev väldigt glad för och spänd!
 
Jag har kollat runt lite på kartan zoomat in och trixat. En intressant sak jag såg var en sak som ser ut lite som en vulkan? Jag vet inte men det verkar som en stig leder till vulkanen. Men det är även någon slags ödemark runt som det oftast är runt vulkaner som har haft utbrott. Det skulle vara hemskt intressant om det faktiskt var en vulkan!
 
Men ni kan kolla här själva och bedömma!
 
En mörkare bild
 
Vad tror ni?


julia dogson

Tror det oxå

Humlan

Iih tror jag också, hoppas man kan hoppa ner i den och brinna upp, hahah >:)

Emma Miststorm

Hoppas det Jane! Jag kan en hemlighet som ingen annan vet om dinodalen❤️

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: