Lätt som en fjäder

Ja verkligen!
 
Igår var nog första gången jag kände att jag inte hade massa måsten på mig och jag kunde ta det lugnt inne på sso. För det här med delägare och låta både Molly och Ida hjälpa till med det mesta har varit en sådan sjukt stor lättnad för mig. Jag känner bara att tygnden lyftes från mina axlar och att jag kan slappna av igen och gå tillbaka till den ostressade sköna Jane som varit lite instängd i Klubbägare bubblan ett tag.
Jag har tidigare inte haft tid att tex. skriva i global, pratat med folk i vän, svarat på alla brev så fort jag får dem, bara lekt runt och gjort det jag vill och massa sådant! Det blev ju såklart inte bättre för att gymnasiet slängede på en massa läxor.. Men nu känner jag att jag har tid att uppleva sso så som jag vill och ändå ha det underbara sso livet som klubbägare till den absolut bästa klubben enligt mig. 
 
Denna vecka började extremt bra, även fast det redan började på Söndag kväll faktiskt då Humlan och jag förlovade oss! Yay! Men det hade jag faktiskt inte väntat mig. Jag vet att folk gifter sig mycket på sso med sina bästa vänner och ja det är klart det skulle vara kul har jag alltid tänkt! Även om ingen visste om det så ville jag gifta mig med Humlan för hon är en grymt rolig person, underbar och bäst! Det är alltid roligt när hon misstolkar vad man säger, men när hon säljer sina fiskespön som jag köpt då blir jag ledsen för att dem behöver hon! Då måste jag köpa ett nytt när jag ska fiska åt henne... Men hennes bra sidor överväger hennes dåliga fiskespö säljar sida sådan tur är! Men mer om det i ett annat inlägg! Hehe!
 
Så nu har jag tid att blogga! Ni borde tacka framför allt Molly Pinkpaw för det och sen min syster Ida Sealake. 
Tog bilder igår som jag skulle lägga upp, men tror ni inte jag glömde lägga in dem i dropbox mappen innan jag tog med skoldatorn till sängen? Jo såklart. Men jaja, här får ni ändå lite bilder ni inte sätt!
 
From Brown to Red.
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: