Uppdateringen = Tobbe kommer snart!

Helt klart en bra uppdatering!
 
Tyckte personligen uppdateringen gällande transporten bara var bra. Sjukt många som klagade på uppdateringen och sa att dem ville ha Tobbe etc. Men såklart! Vill också att Tobbe ska komma till spelet istället för denna uppdatering. Men bättre än inget. För transporten är bara ett tecken på att Tobbe antagligen kommer nästa vecka då vi tidigare inte behövt transport till RH!
 
 
Men enligt mig så var detta en bra uppdatering även om det också betyder att Tobbe kommer den 16:onde. För jag åker transport HELA tiden! Det sparar så sjukt mycket tid så det är sjukt! Tar alltid transport när jag levlar om jag kan och det är lämpligt. Färja och transport missbrukar jag mer kan jag inte säga.
 
Kläderna som tillkom i uppdateringen var inget för mig iaf. Förutom EN tröja som jag personligen tyckte var riktigt snygg. Men jag får vänta med att köpa den tills senare, sparar ju nu! 
Kläderna från uppdateringen som finns i butiken vid Fort Pinta Stranden.
 
 
 
 
Här är alla shortsen. 
 
 
 
Shortsen är inte alls snygga enligt mig. Tycker inte att några par short är snygga på sso, skulle föredra korta tighta istället för dessa fotbolls liknande shorts!
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: