Ny häst till server 1!

Äntligen har jag skaffat en ny häst till min server 1 gubbe Julie Sunbell!
 
Har tidigare bara haft min start häst Sunbelle som precis blev level 15 idag. Jag själv blev även level 12 med så det tajmade ganska bra med en färdig levlad häst och jag i lv 12 så jag kunde köpa min frieser. Jag har sagt att jag kommer inte köpa någon av dem hästarna jag har på server 2 till mig server 1 acc för att jag känner att det är lite slöseri. Därför valde jag att köpa den grå svarta friesern!
 
Har haft SC som bara legat och väntat sen i Lördags på server 1 så jag skulle kunna köpa en frieser och nu känns det så värt det. Brukar annars bara slösa, slösa och åter slösa. 
 
Men här är han! Emeraldcrush Aka ...? (Kommentera?)
 
 
 
Sjukt fin!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: