Dressyr lektionen igår!

Igår var det den första dressyr lektionen som jag var med på i PS där jag inte var ridläraren! 
Hemskt roligt att för en gångs skull slippa komma på allt man ska göra och vad som ska hända efter det. Väldigt rolig lektion.
 
Förut så brukade jag bestäma en gren åt alla min hästar tex. Terräng, Dressyr, Western, Hoppning eller Allround. Detta vet jag inte varför jag gjorde, antagligen bara för kul skull. Men kan inte säga att jag följde dessa saker då den jag utsåg till min Dressyr häst Onyxknight aldrig fick köra dressyr på någon lektion. Jag använde inte honom i överhuvudtaget.
Men igår så gjorde jag det! Han fick vara den hästen jag tog med på dressyr lektionen, gick hemskt bra.
 
Tror faktiskt jag börjar gilla andalusier igen efter att ha varit fast vid att BARA rida araber hela tiden. Detta tycker jag är en bra förändring då jag bara än så länge har två lv 15 andalusier.
 
 
 
Tack för lektionen Jaq!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: