TVÅ stycken

Jag brukar inte hata människor. Men detta är verkligen ett seriöst undantag.

Hata är såklart ett starkt ord, men det är därför jag sällan hatar folk. Dock tror jag nog bara en av dessa personer ens vet om att jag hatar den då denna person är på mig och försöker provocera mig så fort hon ser mig.

Men, egoistiska personer är inte riktigt min grej. Snälla avgå från star stable online.. Kommer såklart inte nämna vilka det är, men ugh. Måste bara skriva något här. Men jag har iaf all rätt att intr gilla personerna, tyvärr.
Sedan så tycker jag ju inte illa om mig själv? Det gör ju inte direkt mig till egoistisk. Om jag hade varit det så skulle jag nog inte vid det här laget ha Prime Stars. För jag gör så sjukt mycket för dem så det är inte sant, väldigt engagerad i det iaf. Men jag måste ju även få min tid i spelet och det får jag. Jag tävlar championat, Levlar och sedan gör vad jag vill. Men min lediga tid prioriterar jag Prime Stars framför mycket i mitt IRL liv som jag kanske intr borde. Vissa kanske tycker det är konstigt så mycket som jag sitter inne på sso, men det kvittar om dem gör det eller inte. Jag behöver den tiden för att ge den till BÅDE Mig själv och Prime Stars sedan även vänner utanför, folk som ska gå med i PS och även helt okänd folk som man bara vill hjälpa.
Så jag kan säga att Prime Stars gjort mig till en mindre egoistisk person iaf, tack för det. <3

Jag ville bara som sagt skriva av mig lite här för er som fortfarande läser. Det kan behövas ibland för att jag inte ska explodera på sso, för det vill jag inte.

Men det blir som sagt tröttsamt med dessa två personer i spelet, jag är nästan rädd för att se dem för jag orksr inte? Kul? Nej. 
Så, detta var en fin text om vad jag hade i mitt huvud när jag är dö trött.

Detta gjorde mig ändå lite gladare!
God natt haha! xD




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: