Nord Svenskar

Helt klart min favorit ras just nu på SSO!
 
Dem är så gosiga och helt underbara både att rida och älskar att tävla dem nu med. Vilket jag tycker är väldigt konstigt från min sida då jag aldrig gillat de grövre hästarna i tävlingar utan har mer varit åt arab hållet sedan dem kom till sso.
 
Jag känner att jag på något sätt bara vill hoppa in i spelet och krama om dem som aldrig förr. Dem ser ut som nalle björnar och till talar mig i både knoppar och deras orginal man. 
 
Vilken är eran favorit häst?
 
Men dessa två hästar, Brightmystery (Ljusa) och Stormpeak (Bruna)!
 
Har väldigt många fina bilder på dessa två lugna fina pärlor men dessa är några dem flesta inte sätt.
 
 
 
 
 
 


Saga

Hur får du en sådan fin sol på dina bilder? :D

Svar: Finns ett inlägg som heter "The Sun" nu på bloggen! Appen står där!
Jane Mysterysmith

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: