Imagine Dragons och Ed Sheeran

Känner att denna dag är ganska jobbig, speciellt i skolan. Det är aldelles för många lektioner för att jag ska kunna hålla tankarna på arbetet länge nog.
 
Därför lyssnar jag på Imagine Dragons och Ed Sheeran heladagen idag.
Jag kan bara inte förstå hur dem kan vara så otroligt bra. Imagine Dragons är nog mitt favorit band av alla som ens existerar, iaf av dem jag lyssnat på. Dem har otroliga texter, inlevelse, känsla och man får rysningar av deras låter. 
Ed är den bästa solo artisten av dem alla, hans låtar berör en långt in i hjärtat, han texter är underbara och han är verkligen en musik gud i mina ögon.
 
 

Dessa två brukar jag lyssna på när skoldagarna är lite jobbigare än vanligt, det får en att känna att om man verkligen kämpar så kommer det tillslut att funka! Hade jag velat blivit något inom musik industrin hade dem helt klart varit mina idoler.

Andra artiser och sådant jag gillar?
Det är nog Coldplay, The Script, Onerepulic, Owl City, Kygo och Avicii.

Sedan två bilder jag mår bra av att se.
Prime Stars självklart. <3
 
Star Stable. <3
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: