Firewarrior

Såklart så skulle jag falla för den nya araben och med SC i väskan så kunde jag inte låta bli.
 
Detta blev då min 28:onde häst och han fick namnet Firewarrior just för jag lyssnat väldigt mycket på låten Warrior - Imagine Dragons på sistonde. Kan inte annat än säga att även han blir väldigt fin på kort, enligt mig då. Så jag levlade upp honom till level 6 igår och hoppas jag får upp han till level 15 så snabbt som möjligt! 
Tycker det är grymt kul att äga många olika hästar men samtidigt så tycker jag det är lite tråkigt. Det är ju såklart det roliga att man kan välja mellan så många beroende på ens humör och vilken som är ens "Dagens Favorit". Men samtidigt så skickar jag aldrig iväg mina hästar till hästön och betalar en lyxsemester för dem. Tyvärr. Så dem har alltid gul smiley när dem kommer hem, sedan är jag inte så sugen på att gå till veterinären med dem.
Så fler platser i stallet skulle uppskattas!
 
Här har ni honom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: