Min pappa intresserad av SSO?

Ja och Nej!

Så fort han fick höra ang. Prime Stars och hur bra klubben gick, hur många ansökningar per dag, hur många besökare våran sida har varje dag och sen hur organiserad den är blev han super impad! Han tycker det är ganska coolt och är intresserad av hur jag och Ida ( Meja min syster ) gjort för att få klubben så bra och igenkänd. Han frågar alltid massa frågor när jag kommer in på ämnet och säger bla. till släktingar om detta.
Tycker det ändå på något sätt är roligt? För hur kul är det inte att ens pappa tycker det är coolt att min klubb är stor och att jag kommit så långt i sso spelet än att han ska tycka det är ett barnsligt skit spel? Personligen blir jag jätteglad när han säger att han blir imponerad över mitt arbeta med sidan och klubben hur jag kunnat fått den så bra! 
 
Så på så sätt kan man säga att han gillar sso ändå? Iaf Prime stars! 
Så på sätt och vis gillar han sso mer än han inte gillar det, dock tycker han jag sitter för mycket vid datan! ;)
 
Prime stars <3
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: