Terräng lektionen

Höll som sagt i gårdagens terräng lektion på server 2!

Det hela började med att jag var sen pga. att jag inte kunde logga in, tråkigt nog. Det blev dock bara ca. 10 minuter sent så det var inte hela världen. Så fort jag var på plats och skrivit in stjärnor till alla Primers som samlar det begav vi oss till ett ställe en bit utanför VD championatet. Hade dagen innan redan tänkt ut vad vi skulle göra då jag sätt denna plats när vi lagade sprickor dagen innan. 
 
Svea körde en selfie!
 
 
 
Därefter visade jag en liten terräng bana över dem många stockarna som fanns där. Dem fick träna i några minuter och därefter köra åt andra hållet för lite variation i uppvärmningen.
 
Efter det var det dags för en liten mini tävling! Vet att många i PS inklusive mig då gillar tävlingar så tyckte det passade. Men först skulle vi ta oss till platsen där starten skulle vara.
 
Det tog sin lilla tid för alla att komma upp på berget och även för mig då min häst dog efter allt för många försök. Men det dröjde inte allt för länge, så vi kom igång med tävlingen! 
 
Tävlingen gick då helt enkelt ut på att den som red på den korta bergs kedjan snabbast till mig vann!
 
 
 
 
Måste bara säga detta att denna bild nedan tyckte jag på något konstigt sätt var helt sjukt fin! Något speciellt med den!
 
Därefter tog vi oss väldigt OSMIDIGT ner för berget och skulle leka en lek som alla visste hur den gick till.
 
Följa John körde vi, väldigt roligt när alla följde efter en och många failade inklusive jag och alla andra var tvungen att göra det! HAHA.
 
 
 
 
 
Sen det sista vi gjorde var att leka Simon säger, men i vårat fall Jane säger. 
 
Det var som en liten dans alla gjorde då dem gjorde nästan allting exakt lika, men några failade och tillslut stod det 6 st vinnare kvar på raden!
 
 
Roligt var det iaf! Prime Stars <3


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: