Snö men ingen is?

Förra året då det kom snö till Jorvik så var jag inte nog hög level att komma in i GÅD. Därför visste jag faktiskt inte att de hade snö där, men till min förvåning så hade det kommit snö dit.
Men det var inte det jag skulle skriva om. 

De flesta av er vet nog säkert att det inte finns någon is på sjörna/haven på Star Stable? 
Vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Hur kul hade de inte varit att kunna springa ut på isen denna tiden på året och glida runt med sina vänner och klubbmedlemmar? Det är ju lite orealistiskt att badstranden vid Fort Pinta fort farande är öppen för att bada och det även ligger snö bredvid. Det är ju ganska troligt att eftersom de är snö överallt nu så borde de även vara minus grader i Jorvik vilket skulle göra att vattnet frös. 
Såklart har jag även tänkt på att det kan vara att problem för SSO teamet. De skulle krävas mer jobb och om man skulle kunna springa på isen så skulle man ju kanske kunna springa in till de stängda områdena. Men vi alla vet nog att SSO teamet är ganska bra på att sätta ut osynliga väggar, så de skulle nog bli en heldel sådana och även mycket mer jobb för teamet.
 
Men de är förstås bara något jag tänkt på och tyckte skulle ha varit lite kul. De går ju trotts allt att rida på isen i DD? Men de är nog inte en lika intressant grej eftersom det varit så sedan de öppnade. Sedan så saknar jag att man faktiskt inte kan glida på isen i DD. Men de skulle vara en rolig grej som bara hände runt juletid! Roligt att tänka på iaf. :)
 
Måste bara nämna detta för att slänga in två bilder. Jag fick ett par nya glasögon idag av tomten, vilket jag uppskattade då de passade outfiten jag hade just då. De som ofta ser mig på sso kan nog intyga att jag nästan alltid har solbrillor på mig, de glasögon jag fick av tomten var ett par stora runda solbrillor med rött runt om. 
Jag gillade de verkligen, lite roligare än de andra! Men tror ändå jag håller mig till mina gamla favoriter!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: