10 December

Jag har verkligen problem när det kommer till att somna tidigt. Jag får för mig att jag ska göra precis allt innan jag ska sova.
 
Men igår (ny dag nu) köpte jag mig en fjording vid namn Iceriver, ännu okänt smeknamn tyvärr. Kände direkt att denna ras var något för mig! Redan så han var i level 3 så testade vi Firgrove championatet. Vi hamnade i grupp 1 och kom helt otroligt nog 3:a! Herregud säger jag bara, en level 3 häst.
Dock antar jag att turen var på min sida, men ändå, det är ju lite roligt!
Han och jag körde därefter MLC och kom då 4:a i grupp 1! Dock var han level 5 då, men ändå riktigt bra presterat! (Sedan väldigt mycket tur)
 
Jag levlar ju som sagt Ida Fastnights hästar nu med och såklart min fjording. Vilket har resulterat till att bloggen blivit väldigt tom. Men de som vill läsa ser jag att de faktiskt stannar och de gör mig så glad! 
 
Nu planeras även ett nytt häst köp, den lite mörkare beiga fjordingen. När jag såg Primers rida runt på den kunde jag inte motstå att bestämma mig för att köpa den på Lördag då man får 100 sc till!
 
Bloggar från mobilen, vilket kan göra att bilden blir lite konstig.
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: