YAY

Hej!
 
Inte bloggat på ett tag pga. att jag helt eneklt glömt det!
 
Men jag har undertiden blivit beundrad med Åskviggens cirkel!
Så sjukt glad och så skönt att slippa det, verkligen. Det tog ett bra tag men nu hoppas jag verkligen att det kommer en uppdatering någon gång där jag får användning för alla dem krafter jag lagt ner på det!
 
Just nu.
Så har jag skickat alla mina hästar förutom araberna, en ponny och min svarta frisiska till häst ön! Känner att jag blivit mer och mer förtjust i araber igen så därför valde jag att nästan bara ha dem hemma i stallet. Kommer även att köpa en ny arab när jag levlat klart min brun vita skäck Firesoul!
 
Levlar då nu som jag skrev Firesoul, han är just nu level 13 och jag har även just nu användning av Linus! Jag slog tidigare idag vad med Linus om vem som vann en duel på wow. Jag vann trotts allt och Linus fick då levla klart resten åt mig på sso så jag kan fortsätta skriva på Three Demons!
Men Firesoul är nu som sagt i level 13 och kommer antagligen precis inte bli lv 14 idag, tråkigt nog! Men får hoppas!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: