Prime Stars ★

Prime Stars.
 
Detta är verkligen så stort för mig. Prime Stars firade 6 månader nu den 31 Juli, jag är något enormt stolt.
 
Men vart ska jag börja? Från början kanske? Helt ärligt så bryr jag mig inte nu, kommer ändå inte få ut alla dem obeskrivliga ord jag vill få ut ang. PS. 
Folk säger ofta "Alla klubbar är lika värda.". Ja såklart? Men det betyder väl inte att jag inte får tycka min egna klubb är bäst?
 
För ärligt talat, det tycker jag. Min klubb är den bästa klubben på hela sso. Jag tycker det och kommer alltid tycka det vare sig någon blir arg eller tar illa upp. 
"Men Jane, du har inte varit med i alla klubbar.". Sant såklart. Men jag vet att vare sig klubben kan mäta sig en bit upp till PS, så är dem enligt mig ändå inte i närheten. Jag kommer alltid älska denna klubb mer än någon annan och jag står fast vid mina ord. Vill ni trycka ner mig för jag älskar Prime Stars, min egna skapelse, så kommer jag aldrig riktigt bli eran vän även om det kan se så ut. 
 
From the beginning.
Jag lämnade The Swans, en klubb jag stod så grymt nära och trodde verkligen det var en klubb som skulle vara mitt hem för resten av min sso tid. När jag och min syster lämnade TS ville tårarna fram och allt välde fram att jag gjort fel och skulle ansöka och försöka komma tillbaka så fort jag kunde. 
Ida och jag kollade snabbt igenom namnen på klubbarna och lyckades inte alls med att hitta något riktigt bra. Jag hittade i mitten av allt Prime Stars, men bläddrade vidare, det kändes inte som det rätta namnet, då. Jag bläddrade vidare utan någon riktig succe och tillslut så tog jag Prime Stars, jag visste vad det betydde och antog att det ändå inte skulle bli ett namn som någon annan skulle bry sig om.
Då var jag ingen, jag var Jane med en ny klubb. 
I början var det roligt, när medlemmar gick med och klubben växte fram. Men allt eftersom det kom fler medlemmar desto mer ansvar fick jag och såklart tjafs uppstod. Jag insåg att jag hade blivit tvungen att vara inne den mesta av min lediga tid bara för att upprätt hålla klubben. Det var inte alltid så kul, jag hatade det ibland. Vill fler gånger bara släppa allt och upplösa, jag saknade TS. 
Jag stod på vänte listan till TS men fortfarande en bra bit medans jag kämpade med PS. Det kändes bara som det blev svårare och svårare, ibland trodde jag inte ens att jag var en bra klubbägare nog tillsammans med Ida. 
 
Men någonstans där i mellan vände det, sakta men säkert. Allt började bli enklare och jag kände att jag kunde släppa klubben och låta medlemmarna vara på egen hand utan att jag skulle behöva vaka över dem. Många misstag gjorde jag och släppte efter för mycket för tidigt, men jag ville inte ge upp. 
Varje gång jag tänkte "Jag orkar inte mer, det skulle vara så enkelt att bara upplösa" så väntade jag en dag. Jag är så sjukt glad för det idag, att jag aldrig tog något sådant beslut.
När mitt namn väl var längst upp på TS vänte lista och brevet kom, så ville jag inte mer. Hur kunde några månader bara ändra detta? Jo, för jag hade hittat mina absolut bästa vänner på sso som även var mina medlemmar. 
 
Jag tackade nej till platsen och har sedan dess aldrig ångrat att jag skapade PS. 
Det finns inte ord till att beskriva alla medlemmar som varit med i PS och hur tacksam jag är mot alla även om jag inte har någon kontakt med dem som lämnat. 
Jag insåg nog aldrig när jag blev Jane Mysterysmith som äger Prime Stars, med det så menar jag när folk faktiskt upptäckte mig och klubben. Det var blott en dröm att ha en klubb som dem jag såg upp till. Jag tackar även Calista Queenhaveen, Anasofia Queenhaven och Azzura Eastwood som varit ägare till The Swans, den klubb jag såg upp till mest av alla. Då jag tänkte alla gånger jag var med i TS att jag verkligen ville vara Calista, lyckas som hon gjorde. Jag tackar dem tre för att ha varit grymma förebilder och gav mig inspiration till att skapa min egen klubb. 
Hade det inte varit för dem hade jag aldrig tagit steget då jag inte alls visste hur en klubb var på sso eller kunde vara.
 
Från att inte ens haft en aning vad man gjorde med en klubb till att äga den bästa klubben på hela sso inom loppet av ca. 9 månader. Det är sjukt. 
 
Sedan till alla er i Prime Stars.
Ni vet nog inte ens hur mycket ni betyder för mig. Även om ni lämnat så har ni ändå hjälpt mig på något litet eller stort sätt. Har ni någon gång varit med i PS ska ni veta att jag är stolta över er, för ni deltog. 
 
Klubbens medlemmar just nu.
Är dem bästa personerna jag känner. Många av dem i klubben är bättre människor än mina riktiga vänner, ingen kan slå er, ni är bäst. Om inte ni fanns och stöttade mig med klubben skulle jag slutat. Alla medlemmar som stöttat mig, stått upp för mig, funnits där för mig. Ni är guld värda. 
Vet att detta kanske låter rörigt eller krångligt, men är dåliga på att uttrycka mig i texter när det handlar om något jag älskar otroligt mycket... Folk kanske tänker "det är bara ett spel", ja och? Detta spel kan fortfarande ge dig riktiga vänner, en andra familj och så många nya vänner. Prime Stars är min andra familj och jag skulle inte byta dem mot allt i hela världen, detta är en stor upplevelse att få vara med dem varenda dag. 
Jag kanske inte säger det allt för ofta i klubb eller på instagram, men jag kan inte spela sso utan dem och det är just därför jag aldrig kommer upplösa. Även om klubben dör kommer jag ärligt att minns detta som en stor del av min barndom och tänka tillbaka på det. För detta är en stor del av min vardag nu, det går inte många minuter innan jag tänker på klubben. Låter sjukt men, dem finns alltid där. 
Det finns alltid någon att prata ut med, vara arg med, skratta med och bara vara allmänt konstig med. Det finns sådan varition av underbara människor i PS så det är sjukt, men ändå så passar ni alla lika bra som ett pussel. 
 
Nu när jag skriver allt detta vill jag nästan börja gråta, men det ska jag inte, då kan jag inte fortsätta skriva.
 
Till alla Primers som säkert läser detta. 
Ni ska veta att ni alla är unik, underbara människor med hjärtan av guld. Tro aldrig på något nån säger om er som är elakt, ni förtjänar ingen av dem elaka orden. Det är sjukt att en klubb kan hållas ifrån bråk och tjafs även fast ens klubbägare inte är inne. Men dem gör det. 
Såklart har det varit tjafs, men aldrig något allvarligt nu på sistonde, det bara är så. Jag kommer aldrig skryta och ljuga om PS, för ALLT jag säger är sant från min sida. Detta är sättet jag ser på min egna klubb. 
Primers, ändra er aldrig. Jag vill verkligen att ni ska fortsätta vara dessa underbara människor som ni alla är och verkligen tro på er själva. Ni kommer alltid vara dem bästa medlemmarna en klubbägare skulle kunna ansöka sig, för jag vet. 
 
★Look at the stars above us, try to shine as much as them. Cause i know we can. Together★
 


Lily Beebridhe

Jättebra skrivit Jan! Jag upplöste min klubb pågående mitt dåliga hopp och tålamod. Jag hatade det verkligen! Men du ska aldrig känna så, för Prime Stars är på toppen och vi ska vara de bästa förevigt!

Lily Beebridhe

Jättebra skrivit Jan! Jag upplöste min klubb pågående mitt dåliga hopp och tålamod. Jag hatade det verkligen! Men du ska aldrig känna så, för Prime Stars är på toppen och vi ska vara de bästa förevigt!

Lily Beebridhe

Jättebra skrivit Jan! Jag upplöste min klubb pågående mitt dåliga hopp och tålamod. Jag hatade det verkligen! Men du ska aldrig känna så, för Prime Stars är på toppen och vi ska vara de bästa förevigt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: